Invata cum să învingi insomnia atunci cand este vreme rece cu acest ghid adus de echipa Utopian Construct.

Cum să învingi insomnia pe vreme rece

Cum să învingi insomnia pe vreme rece

Conținutul paginii

Insomnia este unul dintre motivele pentru care mulți oameni se luptă să trăiască o viață optimă de zi cu zi.

În plus, lipsa somnului afectează modul în care operezi și interacționezi cu ceilalți. Studii recente au legat insomnia de anxietate si depresie, care este in crestere.

Dormitul bine poate fi realizat cu o ușoară schimbare în rutina zilnică, trecând la o saltea cu spumă cu memorie de top și având o cameră confortabilă.

Procesul de somn începe cu o minte conștientă din momentul în care te trezești și până când lovești din nou fânul.

Prin urmare, trebuie să urmați câteva îndrumări pas cu pas și să ajustați acolo unde este posibil. Urmând sfaturile de mai jos, insomnia poate fi de domeniul trecutului.

Observați-vă ritmul circadian

Menține-ți ceasul corporal mergând la culcare și trezindu-te la aceeași oră în fiecare zi, inclusiv în weekend, te poate ajuta să dormi bine.

În plus, atunci când îți menții un program de somn , corpul tău va avea un ciclu de somn consistent.

De-a lungul timpului, vei ajunge să adormi rapid și vei obține somnul adânc de care ai nevoie pe tot parcursul nopții.

O altă modalitate de a-ți optimiza tiparele de somn este să faci niște mișcări fizice, de preferință la soare dimineața.

Lumina strălucitoare vă va trezi creierul și vă va semnala corpului să înceapă ziua cu o notă înaltă.

În sfârșit, expunerea la soare de dimineață devreme crește și producția de melatonină, hormonul somnului.

de ce insomnia este mai rea pe vreme rece
de ce insomnia este mai rea pe vreme rece

Exerciții pentru îmbunătățirea calității odihnei

Mișcarea regulată a corpului reduce riscul de insomnie și vă ajută să închideți ochii profund.

Mersul la plimbare, alergatul, ciclismul, înotul sunt opțiuni bune . Cu toate acestea, studiile au arătat că a face doar 10 minute de mișcare pe zi este suficient pentru a vă îmbunătăți semnificativ calitatea somnului.

Cu toate acestea, puteți evita antrenamentul în decurs de 3 până la 4 ore de la culcare, pentru a face exercițiile cât mai favorabile pentru somn.

În special, meditația și mișcarea corpului, cum ar fi yoga și tai chi, sunt relaxante de făcut seara.

Eliminați alcoolul, stimulentele și cofeina

Vremea rece poate părea momentul perfect pentru a vă încălzi cu ceai, cafea sau alcool. Cu toate acestea, amintiți-vă că aceste stimulente sunt rădăcina insomniei.

Efectele cofeinei pot dura câteva ore, așa că șansele ca aceasta să vă afecteze somnul sunt semnificative.

Pe de altă parte, alcoolul este înșelător și poate avea un efect sedativ în primele ore după consum.

Dar, duce la nopți neliniștitoare din cauza tulburărilor de somn. Prin urmare, ține departe orice produse care ar putea avea stimulente chiar înainte de culcare.

Urmărește Ce mănânci înainte de culcare

A mânca ca un sărac la cină este esențial pentru un somn bun. Alimentele prea sățioase, picante și prăjite pot provoca indigestie și, astfel, pot interfera cu calitatea somnului.

În plus, gustările cu citrice și băuturi carbogazoase ar trebui evitate cu orice preț pentru a ajuta la insomnie.

În schimb, poți alege alimente care sunt ușor de digerat. Cum ar fi legumele și fructele la abur.

Puteți bea și un pahar cald de lapte sau ceai verde. Amintiți-vă, menținerea acestuia va ajuta la evitarea arsurilor la stomac.


Citeste si:


Preveniți alergările pe timp de noapte în baie

Curele frecvente la baie sunt un perturbator comun al somnului. Prin urmare, limitarea consumului de lichide cu cel puțin câteva ore înainte de culcare poate ajuta la reducerea sau eliminarea călătoriilor nocturne la baie.

Cu toate acestea, pentru a vă menține corpul hidratat , asigurați-vă că vă verificați aportul de apă în timpul zilei. După ora 17:00, consumul de lichide ar trebui limitat.

Acest mic act vă va face să dormiți adânc și cu mai puține întreruperi, cu excepția cazului în care aveți o afecțiune medicală prin care puteți consulta un medic.

Limitați timpul de ecran cu o oră înainte de culcare

Ecranele precum telefoanele, tabletele și televizorul produc lumină albastră care menține creierul activ. Mai mult, dacă casa ta este foarte luminoasă, poți să diminuezi sau să treci la lumină galbenă.

O lumină galbenă te va ajuta să te relaxezi și să adormi mai repede. În special, o minte relaxată vă va face și mușchii să se relaxeze.

În concluzie, multe relații dor din cauza insomniei care provoacă oboseală. Cu toții trebuie să ne amintim că o minte bine odihnită va ajuta la creșterea productivității minții și a corpului.

Prin urmare, fă-ți misiunea de a dormi mai bine în fiecare zi, încercând sfaturile de mai sus.

Pentru mai multe informatii despre constructii, va invitam sa vedeti blogul nostru dar si blogul Biroului de Arhitectura Utopian. Dacă vrei proiecte de blocuri sau alte constructii, biroul acesta este recomandarea noastra.

Must read pentru orice om pasionat de DIY sau alte amenajari interioare

Lista noastra de preturiVrei oferta emisa gratuit?

Zugraveli decorative rapide si ușoare

Este ușor să creezi pereți frumos zugraviți fără a cumpăra unelte scumpe. Încercați una (sau toate) dintre aceste tehnici simple și înfrumusețați rapid orice perete din casa.

Pictura decorativă pe perete poate adăuga un efect dramatic oricărei încăperi. Puteți învăța câteva tehnici ușoare pentru zugraveli decorative pe perete pe care le puteți folosi astăzi, chiar dacă sunteți nou-nouță în pictura decorativă. Această „școală de decorare într-un articol” de cinci minute vă poate aduce pictura cu finisaj fals în cel mai scurt timp.

Citeste articol despre zugraveli decorative pe care le poti face si tu!

Ce cred clientii nostrii
despre serviciile noastre de zugraveli?

Foarte buni profesionisti

Zugravii din echipa Utopian Construct au făcut o treabă bună dar și curațenie după ei. Recomand!

Cei mai ok zugravi

Echipa asta a respectat termenul asumat de la inceput. Dupa mai mulți Dorei, sunt foarte fericită că am ales Utopian Construct

Recomand!

Baieții au lucrat bine sub stres, că era și soacra mea cu ei, și au făcut o treabă bună. Sunt mulțumită de rezultat.